18 Mayıs 2015 Pazartesi

'le petit marseillais' deneyimi



Minik bir aradan sonra yine merhaba;

Size son zamanlarda adını çok duyduğum bir markadan bahsedeceğim.

'le petit marseillais'

Hepiniz bu markayı reklamlarda görmüşsünüzdür ya da son zamanlarda eğer Watson's,Gratis gibi mağazalara uğradıysanız raflarda o güzel kokuya rastlamışsınızdır.

Öncelikle bu markanın en güzel avantajı doğal olması.Kokusu,yumuşatıcılığı,paraben ve renklendirici içermemesi içinse bayanların vazgeçilmezi olmaya aday.Tabi fiyatından da bahsetmeden olmaz ki bence sunduğu ürüne bakarak fiyatının normal olduğu söylenebilir.Mesela ben duş jelini 5,50tl'ye almıştım ki gayet normal bir fiyat.

Markanın ürün yelpazesi oldukça geniş. Ben özellikle zeytinyağlı sabununa bayıldım.Kokuları da yoğun ve kalıcı, tabi bir sabun yada duş jelinden ne kadar kalıcılık beklersiniz bilemem.
Her ne kadar sabun ve duş jellerinden bahsetmiş olsam da markanın vücut losyonu,el kremi gibi cilt bakım ürünleri de bulunmakta.

Sizde eğer görmediyseniz yada denemediyseniz en yakın Watson's yada Gratis mağazasına giderek bu markanın bir ürününü koklayın derim, eminim sizde alıp denemek isteyeceksiniz..

Haftanın ilk günü renkli ve mis kokulu başlasın:) 

Herkese sendromsuz ve güzel bir hafta dilerim...


NOT:Şimdilik internetten bulduğum bir fotoğrafı paylaşıyorum en kısa zamanda kendi çekimlerimi de ekleyeceğim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder